- Виховання високої моралі у підростаючого покоління,
формування в нього українського менталітету, традицій.
- Створення необхідних умов для фізичного розвитку школярів,
збереження та зміцнення їхнього здоров'я.
- Духовно – моральне виховання.
- Розвиток розумових і фізичних здібностей, формування високої
пізнавальної культури, організація змістовного дозвілля учнів.
- Підготовка школярів до господарсько-трудової діяльності.
- Створення умов для вільного вибору учнями світоглядних позицій.
- Гуманізація педагогічного процесу, демократизація стосунків у
колективі.
- Врахування інтересів дітей.
- Організація роботи з батьками.
Критерії ефективності виховної роботи:
- Рівень організованості класного колективу (дисциплінованість, робота
учнівського самоврядування).
- Рівень навчальної мотивації учнів класу (динаміка підвищення якості
знань, ефективності роботи з учнями, які навчаються на початковому рівні,
активності учнів у позаурочній діяльності).
- Різноманітність позаурочного життя класу.
- Динаміка зростання рівня вихованості учнів.
- Рівень розвитку класного колективу (згуртованість, активність,
ініціативність, виховний вплив колективу на його членів, рівень розвитку
громадської думки).
- Активність співпраці класу з класним керівником.
- Зв’язок із сім’єю, участь батьків у виховному процесі.
- Робота з проблемними учнями, надання педагогічної підтримки на основі
індивідуального підходу.
- Захищеність та комфортність умов перебування вихованця у класі, школі.
Показники успішної діяльності класного керівника:
- Високий рівень ефективності виховної роботи з класним колективом.
- Високий рівень розвитку творчої індивідуальності класного керівника, наявність
в нього авторської педагогічної технології.
- Високий рівень володіння уміннями та навичками класного керівника (
уміння поставити мету, спланувати роботу, здійснити її, оцінити,
проаналізувати та зробити висновки).
- Активна співтворчість з класом.
- Контакт з батьками, залучення їх до співпраці.
- Володіння вмінням зацікавити вихованців власним захопленням,
організувати дозвілля.
- Взаємний інтерес класного керівника та учнів один до одного, повага
учнів до класного керівника.
Немає коментарів:
Дописати коментар