Система виховної роботи

Основні завдання класного керівника:

  • Виховання високої моралі у підростаючого покоління,
формування в нього українського менталітету, традицій.
  • Створення необхідних умов для фізичного розвитку школярів,
збереження та зміцнення їхнього здоров'я.
  • Духовно – моральне виховання.
  • Розвиток розумових і фізичних здібностей, формування високої пізнавальної культури, організація змістовного дозвілля учнів.
  • Підготовка школярів до господарсько-трудової діяльності.
  • Створення умов для вільного вибору учнями світоглядних позицій.
  • Гуманізація педагогічного процесу, демократизація стосунків у колективі.
  • Врахування інтересів дітей.
  • Організація роботи з батьками.


Критерії ефективності виховної роботи:

  • Рівень організованості класного колективу (дисциплінованість, робота учнівського самоврядування).
  • Рівень навчальної мотивації учнів класу (динаміка підвищення якості знань, ефективності роботи з учнями, які навчаються на початковому рівні, активності учнів у позаурочній діяльності).
  • Різноманітність позаурочного життя класу.
  • Динаміка зростання рівня вихованості учнів.
  • Рівень розвитку класного колективу (згуртованість, активність, ініціативність, виховний вплив колективу на його членів, рівень розвитку громадської думки).
  • Активність співпраці класу з класним керівником.
  • Зв’язок із сім’єю, участь батьків у виховному процесі.
  • Робота з проблемними учнями, надання педагогічної підтримки на основі індивідуального підходу.
  • Захищеність та комфортність умов перебування вихованця у класі, школі.


Показники успішної діяльності класного керівника:

  • Високий рівень ефективності виховної роботи з класним колективом.
  • Високий рівень розвитку творчої індивідуальності класного керівника, наявність в нього авторської педагогічної технології.
  • Високий рівень володіння уміннями та навичками класного керівника ( уміння поставити мету, спланувати роботу, здійснити її, оцінити, проаналізувати та зробити висновки).
  • Активна співтворчість з класом.
  • Контакт з батьками, залучення їх до співпраці.
  • Володіння вмінням зацікавити вихованців власним захопленням, організувати дозвілля.
  • Взаємний інтерес класного керівника та учнів один до одного, повага учнів до класного керівника.


Немає коментарів:

Дописати коментар