Адаптація п'ятикласників

РЕКОМЕНДАЦІЇ БАТЬКАМ  ЩОДО УСПІШНОЇ АДАПТАЦІЇ П’ЯТИКЛАСНИКІВ ДО НОВИХ УМОВ НАВЧАННЯ
         Будь - які перехідні періоди життя і діяльності дітей висувають специфічні проблеми, що пов’язані зі зміною в організації навчальної діяльності у середніх класах. Умови, які змінилися, пред’являють більш високі вимоги до інтелектуального і особистісного розвитку, до ступеня сформованості у дітей певних учбових знань, дій, навичок. Процес звикання до  шкільних вимог і порядків, нового для п’ятикласників оточення, нових умов життя розуміється як адаптація. Адже дитина в школі адаптується не тільки до своєї соціальної ролі, але перш за все до особливостей засвоєння знань у нових умовах.

    1. Якщо Вас щосьтурбує в поведінцідитини, якомогашвидшезустріньтеся і обговорітьцеізкласнимкерівником, шкільним психологом.
    2. Якщо в родинівідбулисяподії, щовплинули на психологічний стан дитини, повідомте про цекласногокерівника.Самезміни в сімейномужитті часто пояснюютьраптовізміни в поведінцідітей.
    3. Цікавтесяшкільними справами, обговорюйтескладніситуації, разом шукайтевихідізконфліктів.
    4.  Допоможітьдитинівивчитиіменановихучителів, запропонуйтеописатиїх, виділитиякісьособливіриси.
    5. Порадьтедитині в складнихситуаціяхзвертатися за порадою до класногокерівника, шкільного психолога.
    6. Не слідвідразуослабляти контроль за навчальноюдіяльністю, якщо в періоднавчання в початковійшколі вона звикла до контролю з вашого боку.Привчайтедитину до самостійностіпоступово: вона має сама збирати портфель, телефонуватиоднокласникам і питати про уроки тощо.
    7. Основнимипомічниками у складнихситуаціях є терпіння, увага, розуміння.
    8. Головне новоутворенняпідлітковоговіковогоперіоду – відкриттясвоєїіндивідуальності, свого «Я». Підвищуєтьсяінтерес до своготіла, зовнішності.
    9. Зростає дух незалежності, якийвпливає на стосункипідлітка в родині, школі.
   10.  У дітейнастає криза, пов’язана з бажаннямздобутисамостійність, звільнитисявідбатьківськоїопіки, з’являється страх перед невідомимдорослимжиттям.
   11.  Бажаннязвільнитисявідзовнішнього контролю поєднуєтьсязізростанням самоконтролю й початком свідомогосамовиховання.
   12.  Внутрішнійсвітдитинищенестабільний, тому батькам не слідзалишатисвоїхдітей без нагляду. Підлітокдужевразливий і легко піддаєтьсявпливам як позитивним, так і негативним.
   13.  Розширюється коло спілкування, з’являютьсяновіавторитети.
   14.  Недоліки йсуперечності в поведінціблизьких і старших сприймаютьсягостро й хворобливо.
   15.  У батьках підліткихочутьбачитидрузів і порадників, а не диктаторів.




Немає коментарів:

Дописати коментар