ОСНОВНІ
НАПРЯМКИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ
1.
Правове виховання -спрямоване на формування
правової культури – виховання поваги до прав і свобод людини, виховання поваги
до батьків, старших, оволодіння знаннями і дотримання законів України.
2.
Родинне виховання – запорука доброго розвитку не
лише окремої особистості, але й українського народу. Родинне виховання
ґрунтується на тісній співпраці батьків з педагогічним колективом школи.
3. Національно-патріотичне виховання:
Національне виховання – є пріоритетним аспектом
виховної роботи у школі, зорієнтованим на українську культуру, мову,
національно-патріотичні традиції. В основу національного виховання покладені
принципи гуманізму, демократизму, єдності сім’ї та школи..
Патріотичне виховання – основа, на якій ґрунтується
суспільство держави. Стати громадянином, тобто свідомим членом суспільства,
відданим сином Вітчизни, дуже непросто.
Громадянином не
народжуються. Виховувати в дитині громадянина – це означає навчати її жити
заради Батьківщини.
4. Трудове виховання–прищеплює працелюбність і шанобливе ставлення до праці,
формувати творчий підхід до вибору майбутньої професії, цілеспрямованість,
уміння планувати своє життя.
5. Естетичне виховання - прищеплює дітям
естетичні почуття, формує вміння бачити прекрасне і красиве, комічне і
трагічне, розвиває художньо-естетичне сприйняття, естетичний смак і оцінювання,
виховує естетичні цінності.
6. Морально-етичне виховання – сприяє розвитку
у дітях таких якостей, як доброта, людяність, щирість, повага одне до одного.
Учні відкривають для себе незаперечну істину: кожна людина, що приходить у
світ, є унікальною особистістю.
7. Екологічне виховання–передбачає забезпечити підростаюче покоління
науковими знаннями про взаємозв’язок природи і суспільства, сформувати
розуміння, що природа – першооснова існування людини, а людина – частина
природи.
8. Формування здорового способу життя – має на
меті навчити дітей цінувати власне здоров’я і дбати про нього, формувати такий
світогляд учнів, що створить у них потребу ведення здорового способу життя.
3.
Розвиток пізнавальної активності - спрямований
на заохочення та підтримання школярів у прагненні здобуття нових знань,
розвиток гармонійної, інтелектуально і духовно багатої особистості.
Індивідуальна
робота з учнями
1.
Робота з активом по питанню організації відзначення
іменин;
2.
Бесіди за результатами батьківських зборів;
3.
Бесіди про успішність окремих учнів;
4.
Бесіди про особисту гігієну та зовнішній вигляд;
5.
Бесіди з учнями з неблагополучних сімей;
6.
Індивідуальні бесіди з важковиховуваними учнями про
шкідливість нікотину, наркотиків, культуру поведінки;
7.
Індивідуальні бесіди з учнями схильними до правопорушень
про поведінку на канікулах;
8.
З’ясування місцеперебування учнів під час канікул;
9.
Індивідуальні бесіди про етичне ставлення до оточуючих,
моральність поведінки;
10. Робота з активом класу по аналізу успішності;
11. Бесіда з учнями про їх готовність до уроків;
12.Анкетування.
Немає коментарів:
Дописати коментар