Напрямки виховної роботи

ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ
1.        Правове виховання -спрямоване на формування правової культури – виховання поваги до прав і свобод людини, виховання поваги до батьків, старших, оволодіння знаннями і дотримання законів України.
2.        Родинне виховання – запорука доброго розвитку не лише окремої особистості, але й українського народу. Родинне виховання ґрунтується на тісній співпраці батьків з педагогічним колективом школи.
3. Національно-патріотичне виховання:
Національне виховання – є пріоритетним аспектом виховної роботи у школі, зорієнтованим на українську культуру, мову, національно-патріотичні традиції. В основу національного виховання покладені принципи гуманізму, демократизму, єдності сім’ї та школи..
Патріотичне виховання – основа, на якій ґрунтується суспільство держави. Стати громадянином, тобто свідомим членом суспільства, відданим сином Вітчизни, дуже непросто.
Громадянином не народжуються. Виховувати в дитині громадянина – це означає навчати її жити заради Батьківщини.
4. Трудове вихованняприщеплює працелюбність і шанобливе ставлення до праці, формувати творчий підхід до вибору майбутньої професії, цілеспрямованість, уміння планувати своє життя.
5. Естетичне виховання - прищеплює дітям естетичні почуття, формує вміння бачити прекрасне і красиве, комічне і трагічне, розвиває художньо-естетичне сприйняття, естетичний смак і оцінювання, виховує естетичні цінності.
6. Морально-етичне виховання – сприяє розвитку у дітях таких якостей, як доброта, людяність, щирість, повага одне до одного. Учні відкривають для себе незаперечну істину: кожна людина, що приходить у світ, є унікальною особистістю.

7. Екологічне виховання–передбачає забезпечити підростаюче покоління науковими знаннями про взаємозв’язок природи і суспільства, сформувати розуміння, що природа – першооснова існування людини, а людина – частина природи.

8. Формування здорового способу життя – має на меті навчити дітей цінувати власне здоров’я і дбати про нього, формувати такий світогляд учнів, що створить у них потребу ведення здорового способу життя.
3.        Розвиток пізнавальної активності - спрямований на заохочення та підтримання школярів у прагненні здобуття нових знань, розвиток гармонійної, інтелектуально і духовно багатої особистості.
       Індивідуальна робота з учнями
1.        Робота з активом по питанню організації відзначення іменин;
2.        Бесіди за результатами батьківських зборів;
3.        Бесіди про успішність окремих учнів;
4.        Бесіди про особисту гігієну та зовнішній вигляд;
5.        Бесіди з учнями з неблагополучних сімей;
6.        Індивідуальні бесіди з важковиховуваними учнями про шкідливість нікотину, наркотиків, культуру поведінки;
7.        Індивідуальні бесіди з учнями схильними до правопорушень про поведінку на канікулах;
8.        З’ясування місцеперебування учнів під час канікул;
9.        Індивідуальні бесіди про етичне ставлення до оточуючих, моральність поведінки;
10.   Робота з активом класу по аналізу успішності;
11.   Бесіда з учнями про їх готовність до уроків;

12.Анкетування.     

Немає коментарів:

Дописати коментар