Орієнтовний перелік документації, яку веде класний керівник:
· Класний журнал.
· Особові справи учнів.
· Табелі успішності учнів.
· План виховної роботи.
· Конспекти виховних годин, годин спілкування, диспутів.
· Розробки сценаріїв виховних заходів.
· Тека психолого-педагогічних спостережень.
· Щоденник роботи з „важкими” дітьми.
· Протоколи батьківських зборів.
· Матеріали щодо запобігання дитячому травматизму, бесіди з правил дорожнього
руху, облік проведення інструктажів з безпеки життєдіяльності.
· Літопис або документи класних справ.
Циклограма класного керівника
Щоденно:
- Робота з тими, хто запізнюється та виявлення причин відсутності учнів.
- Організація харчування учнів.
- Організація чергування учнів.
- Індивідуальна робота з учнями.
- Контроль за зовнішнім виглядом учнів.
Щотижня:
- Перевірка щоденників.
- Проведення заходів за планом.
- Робота з батьками за планом.
- Робота з вчителями-предметниками.
- Зустріч з психологом та медсестрою, психолого-педагогічні
спостереження.
Щомісяця:
- Відвідування уроків класу.
- Консультація психолога стосовно важковиховуваних дітей.
- Зустріч з батьками за планом.
- Нарада щодо планування роботи.
Протягом семестру:
- Оформлення класного журналу.
- Засідання МО класних керівників (за планом).
- Аналіз виконання плану, корекція.
- Проведення батьківських зборів, засідання батьківського комітету (за
планом).
Двічі на навчальний рік:
- Аналіз роботи та складання плану виховної роботи.
- Проведення відкритого виховного заходу.
Один раз на навчальний рік:
1. Оформлення особових справ.
2.
Статистичні дані.
Пріоритетні напрями діяльності класного керівника
- Перебудова змісту виховання, ключовими поняттями якого є людяність, милосердя,
доброта, чесність, порядність.
- Визнана роль загальнолюдських цінностей та загальнолюдської моралі.
- Гуманізація відносин, цілісність виховного процесу.
- Вивчення учнів, учнівського колективу.
- Організація виховання та згуртування учнівського колективу.
- Організаційно-педегогічна діяльність щодо забезпечення життєдіяльності
класного колективу.
- Розвиток особистості, її творчого потенціалу.
- Робота з батьками, індивідуальнийвплив.
Зміст роботи класного керівника
- Вивчення учнів.
- Об’єднання учнів у колектив.
- Співпраця з дитячими та молодіжними організаціями.
- Робота з батьками та громадськістю.
- Співпраця з культурно-освітніми та позакласними установами.
- Співпраця із шкільним психологом.
- Організація виховної діяльності: правової, родинно-сімейної, національно-патріотичної,
трудової, естетичної, морально-етичної, екологічної, формування здорового
способу життя, розвиток пізнавальної активності.
- Індивідуальна робота з учнями.
- Співпраця з вчителями-предметниками щодо дотримання єдиних
педагогічних вимог у класі.
Пам’ятка щодо проведення виховних годин
Мета проведення:
- Вивчити індивідуальні особливості учнів під час неформального
спілкування.
- Пізнати інтереси учнів, зрозуміти їхні переживання та мотиви
поведінки.
- Обговорювати поточні події класу, селища, держави.
Форми проведення:
·
Вільне спілкування вчителя з учнями.
·
Бесіди на заплановані теми.
·
Обговорення актуальних статей з газет.
·
Виховні години
проводяться один раз на тиждень у певний день. Тематика спілкування з
учнями заздалегідь планується, однак поточні події у класі, школі, місті,
державі можуть підказати тему незаплановану раніше.
|
·
Зустріч із цікавими людьми.
·
Усні журнали.
·
Засідання прес-клубу.
·
Виступи учнівських лекторських груп.
·
Дискусії.
·
Години спілкування.
·
Тренінги.
·
Екскурсії.
Політичне
інформування учнів.
Немає коментарів:
Дописати коментар