Система виховної роботи

Орієнтовний перелік документації, яку веде класний керівник:

·       Класний журнал.
·       Особові справи учнів.
·       Табелі успішності учнів.
·       План виховної роботи.
·       Конспекти виховних годин, годин спілкування, диспутів.
·       Розробки сценаріїв виховних заходів.
·       Тека психолого-педагогічних спостережень.
·       Щоденник роботи з „важкими” дітьми.
·       Протоколи батьківських зборів.
·       Матеріали щодо запобігання дитячому травматизму, бесіди з правил дорожнього руху, облік проведення інструктажів з безпеки життєдіяльності.
·       Літопис або документи класних справ.


Циклограма класного керівника
Щоденно:
  1. Робота з тими, хто запізнюється та виявлення причин відсутності учнів.
  2. Організація харчування учнів.
  3. Організація чергування учнів.
  4. Індивідуальна робота з учнями.
  5. Контроль за зовнішнім виглядом учнів.

Щотижня:
  1. Перевірка щоденників.
  2. Проведення заходів за планом.
  3. Робота з батьками за планом.
  4. Робота з вчителями-предметниками.
  5. Зустріч з психологом та медсестрою, психолого-педагогічні спостереження.

Щомісяця:
  1. Відвідування уроків класу.
  2. Консультація психолога стосовно важковиховуваних дітей.
  3. Зустріч з батьками за планом.
  4. Нарада щодо планування роботи.

Протягом семестру:
  1. Оформлення класного журналу.
  2. Засідання МО класних керівників (за планом).
  3. Аналіз виконання плану, корекція.
  4. Проведення батьківських зборів, засідання батьківського комітету (за планом).

Двічі на навчальний рік:
  1. Аналіз роботи та складання плану виховної роботи.
  2. Проведення відкритого виховного заходу.

Один раз на навчальний рік:
1.      Оформлення особових справ.
2.      Статистичні дані.

Пріоритетні напрями діяльності класного керівника

  1. Перебудова змісту виховання, ключовими поняттями якого є людяність, милосердя, доброта, чесність, порядність.
  2. Визнана роль загальнолюдських цінностей та загальнолюдської моралі.
  3. Гуманізація відносин, цілісність виховного процесу.
  4. Вивчення учнів, учнівського колективу.
  5. Організація виховання та згуртування учнівського колективу.
  6. Організаційно-педегогічна діяльність щодо забезпечення життєдіяльності класного колективу.
  7. Розвиток особистості, її творчого потенціалу.
  8. Робота з батьками, індивідуальнийвплив.

Зміст роботи класного керівника

  • Вивчення учнів.
  • Об’єднання учнів у колектив.
  • Співпраця з дитячими та молодіжними організаціями.
  • Робота з батьками та громадськістю.
  • Співпраця з культурно-освітніми та позакласними установами.
  • Співпраця із шкільним психологом.
  • Організація виховної діяльності: правової, родинно-сімейної, національно-патріотичної, трудової, естетичної, морально-етичної, екологічної, формування здорового способу життя, розвиток пізнавальної активності.
  • Індивідуальна робота з учнями.
  • Співпраця з вчителями-предметниками щодо дотримання єдиних педагогічних вимог у класі.

Пам’ятка щодо проведення виховних годин

Мета проведення:
  • Вивчити індивідуальні особливості учнів під час неформального спілкування.
  • Пізнати інтереси учнів, зрозуміти їхні переживання та мотиви поведінки.
  • Обговорювати поточні події класу, селища, держави.
Форми проведення:
·         Вільне спілкування вчителя з учнями.
·         Бесіди на заплановані теми.
·         Обговорення актуальних статей з газет.
·        
Виховні години проводяться один раз на тиждень у певний день. Тематика спілкування з учнями заздалегідь планується, однак поточні події у класі, школі, місті, державі можуть підказати тему незаплановану раніше.

Обговорення кінофільмів, книжок, вистав.
·         Зустріч із цікавими людьми.
·         Усні журнали.
·         Засідання прес-клубу.
·         Виступи учнівських лекторських груп.
·         Дискусії.
·         Години спілкування.
·         Тренінги.
·         Екскурсії.
Політичне інформування учнів.

Немає коментарів:

Дописати коментар